Thursday, May 14, 2009

PES

Salam.

Lama sudah aku tak menulis. Planning amat lah bagai. Tiap minggu ada isu. Dah macam siri 3 Janda. Come on, aku hanya suka tengok Lisa Surihani okay!. Sejok dimata aku. Yashhh..

Namun, akhir penggunaan laptop ini sering dengan Pro Evolution Soccer 2009.

Kerana kekerapan yang amat sangat hingga terabai perintah Nya, aku suka untuk menulis topik ini. Idea berminggu aku pun dah ke mana. Hilang. Entah. Asal topik aku kali ini sebenarnya ialah 'kawen'.

Dan...kepada mereka yang berminat dengan PES(PC only) highly recommended, version yang sebelum ini cukup enak. Seriesss...rating untuk puas dan girang tidak lah se'stim' yang dulu.


Ketidak Henseman :

Anda perlu facing player yg lain dgn teramat betul untuk passing
Goalie yg sering bodoh
Balance player seperti manusia tanpa tulang
Shooting melaut
Game play terlalu realistik


Kehenseman :

Grafik yang ensem tahap Kaka(bukan ko topet..yg real)
Present n montaj yang ala guy richie...jiwa brit...pop!


Sukar dipercayai? Try edit player dan try.

Aku dah try edit player sehingga menjadi manusia CNI...luar biasa baik!(haha), sikit saje effect nye. Walaupun edit mengikut possition(that is a tips), sama jugak. Harem.

Yang aku lihat, game -game terbaru sudah amat realistik. Grafik mahupun game play.

Grafik tak perlu lah dipanjangkan. tapi game play yg realistik.....aku tak suka. Game lah, manusia suka duduk di awang - awangan kan?


Jadi kawan - kawan, jangan beli!


3 comments:

  1. ini version yang montage-nya banyak collage tu kan?.

    Best Beb!. Aritu aku terkangkang main sampai ponteng kelas PKPA.

    Babi punya game.

    ReplyDelete
  2. mmg best tapi kurang asyik dari yg sebelum nye...atau dan x best asyik aku kalah...mami...owh..mencarut ditegah disini ye..

    ReplyDelete
  3. ralat statement : belilah game ini..aku dh edict gile...jgb lupe beli version baru bulen 10 akan datang...lagi stim abes..

    ReplyDelete